Armhävningsutmaning vecka 2, dag 2 & 3

Onsdag och lördag, eller kanske torsdag och söndag, eller en annan kombination. Du väljer själv vilka dagar du lägger till armhävningsutmaningen. Nu börjar det bli tufft, men häng i. Du märker ju att du blir mycket starkare!Låt inte det här bli en sådan där grej som du startade och drogs med i och som du sedan inte fullföljde. Kom igen. Det har gått EN vecka och en dag. Fyra träningspass. Du fixar nummer fem och nummer sex också. Och nästa vecka är det en ny vecka och vi ska göra ett nytt maxtest och du ska triumfera på en ny nivå. Fint, då säger vi så!

Armhävningsveckans andra vecka, och andra pass kommer här. Du är kvar i samma kolumn som där du startade och det resultat du fick i testet. Vila mellan en och två minuter mellan seten.

armhävning5 Armhävningsutmaning vecka 2, dag 2 & 3

Dag nummer tre: Vila mellan seten, skaka ur armarna och andas djupt ner i magen. Tänk glada tankar att du är stark och det går lätt. Du fixar det!

armhävning6 Armhävningsutmaning vecka 2, dag 2 & 3

Reagera/Agera. SOFY

8 thoughts on “Armhävningsutmaning vecka 2, dag 2 & 3

  1. Holy macaroni, ska jag göra SÅ många? Nu blir jag nervös. Orkade inte riktigt alla i måndags, ska jag ändå vara kvar i samma kolumn? Hm. Well, det är väl bara att försöka.

    1. Okej. Done. Jobbigt. Gjorde dem mellan bullbak och disk och läxläsningar och dammsugning, så vilan blev nog ganska lång. Men jag gjorde det iallafall.

  2. Puh! Dag 2 denna vecka precis avklarad. För varje gång så tänker jag att hur ska jag fixa fler nästa gång… Men det GÅR även om det är tufft. Med lite vilja så går minsann det mesta. Tycker detta är kul och ser framemot fortsättningen :)

  3. Jag började med utmaningen lite sent, dvs igår och gjorde för dag 1. Vid maxomgången, 3e armhävningen, knakar ryggen till och nu sitter jag med ont i rygg, nacke och en sjukgymnasttid inbokad… Förstår inte hur jag alltid lyckas med självförvållade skador när jag bara försöker vara lite snäll mot min kropp och ge den träning :o

  4. YES! Dag 3 avklarad och det kändes idag mycket bättre och lättare. Känner att jag fått in ett bra flyt när jag gör mina armhävningar!
    Så skönt nu kan man njuta av lördagen lite extra. Men först en PowerWalk :)
    Trevlig helg!

Ge ett svar - jag blir glad för din kommentar!

Emailadresser lämnas aldrig ut till tredje part.